Klaus Wüsthoff (* 1922)

Die Rolle der Musik in der Film-, Funk- und Fernsehwerbung

Vydání:
Kniha (softcover)
Číslo položky:
119788
Autor / skladatel:
Jazyk:
německy
Obsah:
59 stran(y)
Rok vydání:
1999
Vydavatel / výrobce:
Výrobní číslo:
EM 1192
ISBN:
9783875371574

Popis

Dieses Buch soll allen ein brauchbarer Leitfaden sein, die sich beruflich oder aus persönlichem Interesse mit Werbemusik befassen.

Zweite, überarbeitete Auflage, unter Mitarbeit von Gisela Wüsthoff. Mit Kompositionsanleitungen für Werbespots, zahlreichen Abbildungen und einer umfangreichen Instrumententabelle der Gebrauchsmusik.

12,60  €
vč. DPH, plus poštovné
Dodací lhůta: 1–2 týdny (Česká republika)
přidej do seznamu oblíbených položek
Naposledy zobrazené
Verband deutscher MusikschulenBundesverband der Freien MusikschulenJeunesses Musicales DeutschlandFrankfurter Tonkünstler-BundBundes­verb­and deutscher Lieb­haber-OrchesterStützpunkt­händ­ler der Wiener Urtext Edition

© 2004–2024 Stretta Music. Obchod s hudebninami – objednání a nákup notového materiálnu online.

Váš specialista na noty všeho druhu. Online obchod s notami, hudebninami a stahohovatelným audiomateriálem, knihami, hudebními stojany, pultovými lampami a dalším příslušenstvím.

Pro zemi Celosvětově existuje samostatná webová stránka Stretta. Pokud má být vaše objednávka doručena do této země, můžete se na tuto stránku přepnout, aby se správně zobrazily dodací lhůty a přepravní podmínky. Váš nákupní košík a zákaznický účet zůstávají zachovány.

cs-netPřejít na Stretta Music Celosvětověcs-czZůstat na Stretta Music Česká republika